极东之地,国境以东

一个角色越有“缺陷”,越不是观众眼中的“完美”,我越爱他/她。 ​​​
看客喜欢的只是自己眼中的完美人偶。 ​​​

安利视频第五弹:【TSN】【ME】花朵独白 “...and I still love him”


And I remember when I met him, it was so clear that he was the only one for me. We both knew it, right away. 

而我仍然记得和他相遇的时刻,我们清楚知道对方就是那个唯一,毫不犹豫。

And as the years went on, things got more difficult, we were faced with more challenges. I begged him to stay, try to remember what we had in the beginning. 

随着时间的流逝,难题越来越多,我们面临更大的挑战。我求他留下,试图让他想起当初的美好。

He was charismatic, magnetic, electric, and everybody knew it. When he walked in, every woman’s head turned, everyone stood up to talk to him. He was like this hybrid, this mix of a man who couldn’t contain himself. I always got the sense that he became torn between being a good person and missing out on all of the opportunities that life could offer a man as magnificent as him.

他独具魅力,吸引人,振奋人心,每个人都知道这一点。当他走进房间,每个人都转头看他,谁都想停下来与他交谈。他复杂得像是某种集合体,完全不去控制自己。我从一开始就有感觉,如果他选择屈从世情做一个好人,就会失去上天给他的创造不凡成功的机会。

And in that way, I...understood him. 

从这一点来说,我......理解他。

Oh I loved him, I loved him, I loved him... And I still love him. I love him.

我爱过他,我爱过他,我爱过他......而我仍然爱他。我爱他。


以上全文来自《National Anthem》MV最后一段独白,却奇妙的与ME无比契合。感谢清溪半里桥太太的创作,这是个很棒的视频,我很喜欢,也希望更多人能喜欢。

评论

热度(16)