极东之地,国境以东

一个角色越有“缺陷”,越不是观众眼中的“完美”,我越爱他/她。 ​​​
看客喜欢的只是自己眼中的完美人偶。 ​​​
Good Goodbye - ONE OK ROCK

你是光 我就是影
再见
愿再相见


You're the light I'm the shadow
你是光 我就是影
on the wall when you sleep
映照在墙上 当你入睡时
Everything that I need is right here with me
我想拥有的全部都在这里
Come to me
请靠近我
All that I say's already said
我能说出口的都已说尽
I come to you
当我到了你的身边
There is one word that I can't forget
只有一个词让我不能忘记
Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见
Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见
Little time not a moment wasted with you
我和你在一起的这些时间并不浪费


I realized to stay
我想留下
We had to break away
但事实是我们必须分开
Come to me
请靠近我
All that I can say's already said
我能说出口的都已说尽
I come to you
当我到了你的身边
There is one word that I can't forget
只有一个词让我不能忘记
Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见
Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见
Little time not a moment wasted with you
我和你在一起的这些时间并不浪费



得了一种听啥歌都能带入cp的病

评论(2)

热度(8)